پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227672
هيچ يک از کارگران فولاد اخراج نشدند؛ در فاز ديگري مشغول بکارشدند
تاریخ انتشار : 1395/11/14 07:28:00
نمایش : 1541
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نيروهاي غيرمتخصص نميتوانندجايگزين نيروي متخصص شوند؛ گفت: نيروهاي غيرمتخصص فاز سازندگي اخراج نشدندو در فازهاي ديگر سازندگي مشغول بکارهستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختياري در خصوص تجمعات کارگران صنايع فولاد سفيد دشت در مقابل استانداري گفت:فولاد سفيددشت جز پروژه هاي تاکيد شده از سوي ريس جمهور بوده و پس از سفر وي به استان مشکلات آن تاحدودي رفع گرديد.

وي به فازهاي متعدد اين کارخانه اشاره و گفت:دو فاز سازندگي و توليدي وجود دارد که در بحث سازندگي نياز به کارگران غيرمتخصص و در دوره توليدي متخصص خود راميخواهد.

سليماني تصريح کرد:با تکميل فاز سازندگي آگهي استخدامي جهت بکارگيري نيروهاي متخصص منتشر و نيروها مشغول به کارشدند.

وي با بيان اينکه نيروهاي غيرمتخصص نميتوانندجايگزين نيروي متخصص شوند؛ گفت: نيروهاي غيرمتخصص فاز سازندگي اخراج نشدندو در فازهاي ديگر سازندگي مشغول بکارهستند.

استاندار چهارمحال و بختياري به تعداد ۱۵نفر متخصص درميان نيروهاي غيرمتخصص اشاره و خاطر نشان کرد: اين عده با درنظر گرفتن حرفه تخصصي در بخش توليدي مشغول بکارشدند و مابقي نيروهاي بخش سازندگي نيز خواها بکارگيري در بخش تولدي هستند.

سليماني تاکيد کرد:  اگر کارگران اعتراضاتي غير اين داشته باشند قطعا رسيدگي خواهد شدو اگر هم کسي مخل کارباشد به صورت قانوني با آن برخورد مي کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html